[Fir2_tr] .netes dll a jó kódoláshoz

Harmai Gábor harmaig at clerus.hu
Wed Aug 1 09:55:03 CEST 2012

Kedves István,

végülis föladtuk az önálló fejlesztést, és Kodácsy Tamáshoz fordultam.
Ezt, mint tényt Demcsákné dr. Ódor Zsuzsannának is jelzem, ezért a
levelemet neki is elküldöm.

Sajnos elcsesztem, hogy a FIR2 tesztrendszer kapcsolódási paramétereit
küldtem el Kodácsyéknak, és nem kértem az éles FIR1 paramétereit aug.
1-ig. Így vagy nyissátok meg nekik még valahogy a FIR1-et, vagy
teljesítsétek légyszíves a korábbi ígéreteteket, és gyűjtsétek ki az
adatainkat a FIR1-ből Ti magatok!

Nem örömmel adtam föl az önálló fejlesztést, mert meggyőződésem, hogy a
szükséges szaktudás olyan 90%-a megvan nálunk, de Tóth János nem
vállalta a kapcsolat kiépítését, és mást sem találtam, aki vállalkozna erre.

A fejlesztői listán szívesen rajta maradnék még, mert a fölvetett
problémák egy része tartalmi természetű is. Beleszólni azért nem tervezek.

Köszönettel a segítségekért:
Gábor

--
Ezen uzenet virusellenorzesen esett at, es virusmentesnek bizonyult.
OpenProtect - Email Virus Scanner - http://www.openprotect.com